FAQs

Frequently Asked Questions

Tak, jednak w wyjątkowych sytuacjach na karcie produktu pojawia się informacja o przybliżonej dacie realizacji wysyłki, lub informacja, że towar dostępny jest na zamówienie (w takiej sytuacji Klient zawsze otrzyma informację o konkretnej dacie dostępności towarów).

Tak. Na etapie realizacji zamówienia, wybierz fakturę jako dokument sprzedaży i podaj dane do FV (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon fiskalny).

Tak. Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru w siedzibie pod adresem ul. Energetyków 15 lokal D,
37-450 Stalowa Wola

W tym celu dopisz swoją prośbę w uwagach do zamówienia.

Odpowiednie pole znajdziesz w ostatnim korku realizacji zamówienia, może tam podać także uwagę dla kuriera np. "domofon nie działa, proszę o tel." itp.

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00. W tych godzinach działa nasz numer telefonu +48 15 813 82 61.

Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce REGULAMIN